still7 - beeldscherm Had ik liever wat meer tijd aan willen besteden, qua ontwerp, nu is het voornamelijk een sovjet nuclear bom schema😊 hehe, maar goed.. veel technisch gedoe.. cloth uitvogelen, wat niet overal perfect gaat, maar voor 1 x view wel voldoende is. Gebruikte hiervoor stitch. Verder Max 5.1 En ook na elke view moesten er dingen verandert worden, het ging oorspronkelijk wat sneller allemaal. Dus voortaan inderdaad storyboard tekenen. Filmpje werd afgelopen vrijdag en zaterdag vertoont op VNSG/SAP-Gebruikersdagen 2005 in Maasstricht en het liep schijnbaar erg goed, dus tja, over de uren ga ik maar niet zeuren. Zo'n anderhalve maand, naast andere dingen mee bezig geweest.
dat was het😊 ben benieuwd wat het oordeel hier is, en nog bedankt voor de 'zakelijke weetjes' voor opdrachten.
Perfect for People -eerste 3d/animatie opdracht afgerond!!
Hey, Dit is mijn eerste afgeronde opdracht, vandaar ook die vragen van hoe en wat, de te downloaden file doet het niet bepaald goed recht aan, maar is er een indruk in ieder geval.
Model(vrouwtje) is niet van mij, volgens mij van een cd van 3d world nog ergens, voornamelijk vanwege tijd enzo, want kan nog niet echt zeggen waar mijn sterkste punten liggen. Al het overige wel. Inhoud was zo'n beetje aangelevert. De opdracht was bijna te veel, maar gelukt, en iedereen was er heppie over, ik ook wel. De rest van mijn portfolio verandert er ook mee, zeg maar.
Dus, al het 3d werk, beeldscherm, editing, geluid(wat subtieler is dan dit bestand) etc.
Dat ziet er goed uit! De animatie ziet er ook tof uit voor zover ik het op de wmv kan zien, maar het is jammer dat je wmv zo ontzettend veel compressie heeft en zo piepklein is. Kun je niet een wat grotere versie posten?
ja, ziet er erg goed uit, voorzover ik het door de compressie en grootte kan zien... anderhalve maand productie vind ik erg snel voor zo'n complexe animatie! ik vind vooral de scene met de wolkenkrabbers die uit de grond springen erg mooi gedaan. qua texture zijn ze niet zo bijster interessant, maar het loopt wel erg lekker door. 👍
Hey thanks, ik zal even kijken of ik wat wijzer wordt uit Wmv..
ermh ja, klopt wel dat ze wat houterig overkomt.. die ene pose, waarin ze wijst(eerste plaatje) heb ik achteraf gedaan, moet ik voortaan meteen doen om enigzins een karakter van te maken.. niet echt gedaan, evenals textures, wat over het algemeen glimmend oranje is(huisstijl) Ben blij dat ie af is, en tja zie ook te veel punten om te verbeteren, ..iets voor de volgende😊 Het was eigenlijk te veel wat ze wilden voor mijn kunnen nu, maar ontzettend veel geleerd erdoor, en bovendien waren ze er erg blij mee. Een volledig character goed animeren is het volgende wat op mijn te leren lijstje staat. Verhaal/idee komt dan later wel.
hey, de wat grotere versie😉 5,4 mb---> http://www.werp.nl/mov/pfp.wmv Nog niet echt heel echt hoog, maar te weinig online space(voor het moment) en geen geduld &-)
ook met het extra filmpje (een 'recut' van I robot trailer erin en de directeur)
Voortaan wil ik ook eens bij besprekingen zijn etc, was niet echt betrokken bij het bedrijf zelf, heb de mensen nooit gezien. zacht gezegt was het een rommeltje, aangezien iedereen nieuw was met het maken van zoiets (of de opdracht van zoiets). Anyway, enjoy nogmaals. Hoop halverwege komende maand weer eens een nieuwe animatie te posten, (RGB fragment 2 ) [:] greetz!
Ik vind hem top hoor. De camera-animatie werkt heel goed. De houterigheid van de dame vind ik wel redelijk meevallen en dankzij je camera flow valt dat ook nauwelijks op. De flow van de animatie van de op-poppende gebouwen werkt ook lekker. De soundtrack maakt het wat eentonig halverwege en het uiteindelijke concept is me niet helemaal duidelijk. Maar de animatie is super.
dank😊 ben er zelf ook best tevreden mee, vooral nu er wat tijd voorbij is. Was zeker vrij stressig, maar goed, haalde de deadline vrij netjes. Maar toch wel spannend, vooral omdat het voor het eerst voor iemand anders was. 😊 ok, bedankt groeten! Klaas