Niwrehmm... opzich zegt de beschrijving van maya zelf mij nog niet zoveel (nog maar anderhalf jaar maya 'under the belt"), heb wel eens dat een subd niet wil omdat ik teveel booleans heb uitgevoerd. Je hebt vast alles al geprobeerd maar t enige wat in mij op zou komen is:
- intevoeren hoeveelheid subd in subd venster gelijk aan het aantal faces/vertices van de poly zetten
- history deleten
- ipv subd de optie smooth gebruiken
Nah goed, denk dat je er niet veel aan hebt, maar alle beetjes helpen! Succes.
JCtried those things, behalve smooth
Ga vanvond es kijken wat er te forceren is met export (dwg/dxf)
tis tenslotte nog een kale poly,
Hoop dat er dan iets aan de parameters verandert, en anders zal't opsplitten worden
en kijken bij welk stuk ie de mist ingaat..
just hate it when that happens
'k los liever problemen op dan ze weg te snijden
in ieder geval merci voor de reactie
3ddyProbeer het te exporteren naar FBX. Minst verlies. 👍
JCtja , gewoon het feit
je modelt van scratch, ben je halfweg, endan dit
brengt me een beetje aan't huiveren,,
trouwens, -sorry, moet ik misschien ergens anders zetten-
maar die jongens van 3dimerce in eindhoven, zijn die altijd zo lam in het antwoorden op
vacatureaanvragen/website updaten..
Weet wel wat er gebeurt als ik zo nalatig zou zijn in m'n job...
3ddyGeen idee, maar als ik zoiets doe, bel ik na een dag op of ze iets hebben ontvangen.