MakroDankje Mrgoodbyte. Ik had al zo'n idee dat ik er qua flow compleet naast zat :-p
Ja het wordt inderdaad een soort weerwolf/hond (ik werk hier zonder ref, dus ik weet zelf pas op het eind wat het nu precies is h-) )
Ivo-Dja, zo inderdaad, B-)
nu is het ook verstandig om zoals zichtbaar in de back-view afbeelding een edge line toe te voegen over de lengte van het model, over het hoofd , langs de nek zo over de rug naar beneden,
om zo de nek wat ronder te kunnen maken en de achterkant van het hoofd, en zo ook over de rug waar je deze kan gebruiken om meer definitie aan te brengen + de aanpassingen in de schouders waar extra polys voor nodig zullen + schouderbladen.
zoek wat spier boeken op/ fitness boeken zijn goed, staan vaak goede afbeeldingen in, duidelijker dan fotos vaak.
MakroBedankt Ivo-D.. Ik zal idd even wat meer referentie materiaal zoeken voor spieren. En wat meer geometry toevoegen.
Nogmaals bedankt jonges
Ivo-Dal een stuk beter, maar de pole op zijn schouderblad zou ik wel even verbeteren tot een betere constructie, denk dat een extra loop over de breedte van het model daar geen overbodige luxe is 👍
Makrobedoel je het punt waar 5 polygonen samenkomen?
Ivo-Dja, die bedoel ik, nu is de cheometry zo dat het echt alleen maar kan bulge en pinche, maar niet echt samen komen en rekken + het is niet zo mooie in vergelijking met de rest van de mesh.
Makrok ik snap em.. dankje h-)