Bloodrain
Werk in wording / 17 jaar geleden
Dobby-inspired char Hallo, ik ben nieuw hier 😊

Dit is men nieuwste werk, en ik zou graag wat crits/comments hebben van jullie voor ik hem te ruste leg.

Mijn model is gebaseerd op 'Dobby' uit de HarryPotter verhalen.
Basemesh in Maya, detail en color in zbrush
color/spec maps 2048*2048 gepaint met polypaint.
er zit nog GEEN normal map op omdat ik de normal exporter atm niet aan de praat krijg xD
Software: Maya,Zbrush, Photoshop(afwerking)
kreacher_render12(1).JPG
 Like
Volg
 Reageer
Nog 7 reacties weergeven
Bloodrain
Makro: hoi.. leuk model.. jmmr dat de details uit je normalmap misse..
Het is een wat bekent probleem van zbrush3 (ga ervanuit dat je die gebruikt) Hier is een link met een workarround : http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46231

Marko


ty, maar was hier al mee bezig 😊 de zmapper plugin zit in 3.1 tho maar daar zitte zoveel bugs in da ik t ni eens wil wagen 😊
 17 jaar geleden
3ddy

tho maar daar zitte zoveel bugs in da ik t ni eens wil wagen 😊


Hoeveel woorden zitten in deze zin waar meneer van Dale nog van kan leren? |-)

Er wordt van elk lid verwacht duidelijke taal te schrijven op het forum.
 17 jaar geleden
Mastone
Had liever gezien dat je echt een dobby maakte, maar het ziet er echt goed uit👍
 17 jaar geleden
Gijs-Thijme
Mooie plaat, de huidige bovenste plaat is nu wel wat te olie achtig? Misschien bewust, maar het origineel is volgens mij eerder wat droger dan olie achtig.... of herinner ik het mij nu niet goed...

Ga je er ook mee animeren?
 17 jaar geleden
Bloodrain
thx 😊 normaal zou er nog een displacement map op komen met rimpels etc. om zo de olie-achtige oppervlakte op te breken. Maar displacements lukken me ng niet zo goed, still learning...

Animatie..tja.. daar ben ik al helemaal een nub in :-p al heb ik een heleboel geweldige videotuts kunnen downloaden met o.a. animatie, dus wieweet.
 17 jaar geleden