David
Sculpting / 17 jaar geleden
Test (spelen) met de nieuwe Zbrush
Hey allen,

Sinds de nieuwe versie van Zbrush begin ik eindelijk wat te spelen met deze wonderbaarlijke software en het bevalt me wel.

Bij deze het resultaat van gisterenavond:

Gestart van een max file en met behulp de move brush liggen tweaken.
Vervolgens wat met de brushen geexperimenteerd, ik moet toegeven dat er nog veel getest moet worden.

De nieuwe Zbrush is toch echt de moeite!!!

Gr, David.
 Like
Volg
 Reageer
Corny
wow, alleen de sleutelbenen hebben nog die blobby look die ik altijd zo irritant vindt bij z-brush.

Tof model, mooi sculpturaal.
 17 jaar geleden
Purc
Leuk model. Heel mooi gemaakt .

Ga je hem nog texturen?
 17 jaar geleden
David

corny, Ik weet wat je wilt zeggen over die typische Zbrush Blobby look.
Ik ben daar ook geen fan van! Mijn eerste modellen waren helemaal zo'n Blubby dingen.
Je hebt dat nogal snel in Zbrush. Maar het is dus aan het verbeteren.

Purc, Bedankt. Wel heu... er zit eigenlijk een texture map op. Je kan het een beetje aan de verkleurde lippen lippen zien. De texture was als test voor de polypaint optie.
Nu zitten er in Zbrush van die realtime shaders met belichting ingebakken en daarvan gebruik ik hier de standaard red...zbrush shader met als gevolg dat de texture bijna volledig wordt overschreven.
In 't kort, ik snap nog niks van die shaders maar ik vind dat het er wel leuk uit ziet... 😄

Gr, David.
 17 jaar geleden
Gijs-Thijme
Ziet er leuk uit, de huidplooien met name verhogen de geloofwaardigheid.
Maar idd. die "blobby" Zbrush eigenschap zit er nog wel in, maar doet zekeer geen afbreuk aan het model!
👍
 17 jaar geleden