Polycount
Werk in wording / 17 jaar geleden
digital sculpting. Hi quake concepts
Ik ben een quake model aan het maken , de design van de poten zijn van raven software Wisconsin.


http://www.autodestruct.com
Paul Richards concept artist @ raven software

credits to Raven Software


De body is mijn design , Ik ben een hi res aan het maken , vervolgens geef ik het weg aan een quake enemy territory mod team.

 Like
Volg
 Reageer
Nog 20 reacties weergeven
Ivo-D
Mooi getextured, mechanische delen zien er ook goed uit.

Maar bij het gezicht ontbreekt het aan organische overtuiging, het is allemaal wat te strak.
neem bijv zijn oogkas, de rand bij het brauw gebied is veel te scherp. zo ook de lijnen rond en om het oog.

Het gene wat er misschien het meeste voor zorgt dat het niet geheel goed uit de verf komt, is dat je hebt gekozen om een mager, skull achtig gezicht te maken, maar wel dikke rimpels in de huid op het voorhoofd etc,

De rimpels verwijzen weer naar vet, en dat is dan in tegenstrijd met de rest van de opzet.
Waarscheinlijk wilde je daar iets van skin stretching maken, maar dan moet je lange dunne lijnen hebben,

Heb je hier volgende keer geen ref voor, of heb je geen idee hoe dat er uit kan zien, pak dan gewoon een platsic, zak of tas, en ga daarmee om een bal trekken, tot je wat leuks krijg, en schiet daar fotos van bv.

succes.
 17 jaar geleden
D-tron
gruwelijk, een spider from uranus

sorry meneer ivo, ik heb het aangepast,

http://img340.imageshack.us/img340/5245/fred3yj4.jpg

 17 jaar geleden
Ivo-D
.
 17 jaar geleden
Sie
Ik weet niet of die 'spin' je eigen ontwerp is maar op dat gebied valt nog wel wat te verbeteren. Als ik die grote renders bekijk is me bij veel poses totaal niet duidelijk wat voor of achter is en wat ie nu eigenlijk doet. Wenig herkenbare elementen waardoor ik niet gemakkelijk een arm, been, hoofd of ander lichaamsdeel kan herkenen en zo de pose begrijpen.
Texturing en modelling is trouwens retegaaf. Misschien wat meer onderscheidende kleuren gebruiken, wordt nu een beetje grauwig.
 17 jaar geleden
Sie
Ik snap je uitleg over 'zien' niet helemaal.
In die schetsen zie ik dan wel meteen heel duidelijk in welke pose het figuur staat.
 17 jaar geleden