3ddyJo robbie, kun je alles wat je maakt in de PLE van Maya ook opslaan als obj
RobbieNee, ik kan mij renders alleen opslaan als
bmp, dds, gif, jpg, cin, png, eps, yuv, rgb, pic, tim, tga, tif, rla en xpm
Of was het dat niet wat je bedoelde =p
WilbertIk denk dat 3ddy je scene zelf bedoelde. Voor wat betreft die ondergrond, die kan je bv met bump maps en displacement maps ruw maken.
3ddyWat wilbert zei. Je scene kun je waarschijnlijk exporteren naar obj. Als je dat kunt, kun je het uitrenderen in bijvoorbeeld Blender. Zonder irritant watermerk.
RobbieNee, volgens mij niet zo uit mijn hoofd gezecht alleen als een maya bestand volgens mij.
Maar ik zal het nog is na kijken als ik thuis ben.xD
En ik zal dat van die bumpmaps enzo ook proberen
Bedankt 👍
RobbieIk heb even gekeken en het kan niet. Ik kan het alleen als maya bestand opslaan zodat ik het niet kan openen in een ander programma.
3ddyMet een simpel mel scriptje moet je kunnen exporteren naar obj, aangezien het gewoon ascii is.
RobbieJa dat is bale maar dan maar met water merk. Ik zal er niet dood aan gaan😉
Ik heb nog wat met bumpmap geprobeerd door de soft modification tool te gebruiken.
En het werkt aardig goed =p
Ik ga er nog een paar dingen aan doen waaronder een miterieur wat rond vliegende brokken grond bij de krater prikkeldraad en nog wat kleine details
RobbieO ja weet iemand nog een beetje goede manier voor een explosie. En als je er een weet kun je dan ook even uitleggen hoe ik dat toepash-)
MrgoodbyteKun je laten zien wat voor elementen je hebt in After Effects? Misschien is de rook zonder matte/alpha channel zodat het transparant is? Is de rook wel zwart?
-Ronald