3DCT
Metaboard / 15 jaar geleden
Unlimited Detail: Revolutie in de wereld van polygons? Hey,

"Unlimited Detail" blijkt een nieuwe technologie te zijn voor 3D animatie.
In staat van polygons worden alle objecten bij dit nieuwe 3D-systeem als een "unlimited-points-cloud" geconstrueerd ( 🤓
 Like
Volg
 Reageer
Ivo-D


veelbelovend, hoop dat het snel wat gaat worden.
Ontzettend lelijke designs in die demo, maar qua techniek, als het echt waar is, geweldig natuurlijk.

dag, displacement en normal mapping. Gewoon je scenes door een converter halen.
 15 jaar geleden
3ddy
He Christopher, dit ziet er inderdaad interessant uit. Maar nu maar wachten hoe dit gaat verlopen. En hoe lang duurt het proces om zo'n wereld om te zetten.
 15 jaar geleden
Carl
Leek heel interessant, maar waarschijnlijk werkt het toch niet zo goed als de bedenker wil doen geloven. Of de industrie is er gewoon niet rijp voor. De betreffende video is al twee jaar oud. Na wat zoek werk kwam ik op de onderstaande site.

http://www.tkarena.com/Articles/tabid/59/ctl/ArticleView/mid/382/articleId/38/Death-of-the-GPU-as-we-Know-It.aspx
 15 jaar geleden