Opdracht voor Guerrilla Games. Een deel van loopgraven in een level. Dit is ee nrender van de LightMap. Gebruikte Software: Maya, Photoshop, BodyPaint
19 jaar geleden geplaatst
2005.
0 Likes7340 Views Reacties
Leuk. Nou niet het onderwerp natuurlijk, maar leuk gedaan. Is er toevallig nog meer van de trench dan dit ene stuk? Als je toevallig eens in London ben, ze hebben een Trench Experience in het Imperial War Museum. Je gaat dus (weliswaar nagemaakte) trench in met alle effecten van dien. Erg imposant.
Bedankt voor de goede reacties. Het is low-poly ja (polycount: 3996), zodat het meteen in de game engine kan. Hij is ook getextured, en daarna wordt er nog even een light map gebakken(die hier te zien is) Deze komt er als losse laag overeen, dan ziet het er allemaal iets imposanter uit, en hoeft de engine de schaduw niet meer te berekenen.
Jep, zo zijn wij het ook van plan. Heeft de lightmap hier andere UVW coordinaten of dezelfde als de texture? PS, kun je misschien nog een wire plaatsen?