Jza
Werk in wording / 21 jaar geleden
[anim/environment] stormstation Kort divx5.1 introotje van mijn short; heb vrijwel niets aan de zee gedaan (is allemaal standaard maya spul: greatstorm.ma); kan ik dus helaas geen credit voor vangen 😊

http://www.student.io.tudelft.nl/io9208340/zeetest_1800kbpsdivx3.zip



 Like
Volg
 Reageer
Corny
misschien ligt het aan de compressie, maarhet blijft erg lang onduidelijk waar ik nu naar kijk. Ik denk dat de oceaan iets te groot qua schaal is vergeleken met het station, want toen ik uiteindelijk door had dat er een vliegtuig zat te kijken had ik de hangar inmiddels op formaat schoenendoos ingeschat. Als je op de hoogte van het landingsplatform naar beneden kijkt zou je veel kleinere golven moeten zien, want ze bewegen als golven van een meter of twee hoog, die pilaren moeten toch minstens een meter of 20 zijn lijkt me. Dus als je op die hoogte naar beneden kijkt zou je vele rijen golven moeten zien (zelfs bij een harde storm).
De zee shading vindt ik persoonlijk ook niet erg sterk, erg plasticachtig. Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar ik denk dat het de zee e is die het geheel wat rommelig maakt. Waarom geen woestijn of berglandschap?

Op zich leuk hier eens wat geanimeerd voorbij te zien komen, ben benieuwd naar het vervolg.

 21 jaar geleden
Jza
Hi Corny,

Thanks voor de feedback!

Andere mensen wezen me vanmiddag al ophetzelfde... helaas! Ben het wel met je eens... zal eens kijken of ik de zee op kan schalen zonder 'de schaal mee te vergroten'.

Zie voor een still http://www.cgtalk.com/showthread.php?s=&postid=1156925
 21 jaar geleden
Pjanssen
De sfeer is echt goed in de stills !

Wat je alleen nog kunt verbeteren naar mijn mening is de mist. In de still op cgtalk zijn het haast kleine wolken. Verspreid het wat meer zodat het egaler wordt.

Wat wellicht ook wel een leuk effect geeft is het achterste deel (vanuit de camerapositie) van het 'schip' langzaamaan laten verdwijnen in de mist. (ik heb het nu over je still op cgtalk)
 21 jaar geleden