Rodeolifant
Autodesk 3D Studio Max / 14 jaar geleden
Help, mijn render stopt Ik heb vanmiddag een scene gebouwd voor een advertentie, en nu wil ik 'm uitrenderen op de uiteindelijke resolutie, wat nogal aantikt omdat het voor drukwerk is.

En.. telkens ergens rond de 30% van final gather stop íe ermee, terwijl die daarvoor geen enkel probleem lijtk te hebben.

Ik heb m'n task manager op performance gezet, en de cpu cores zakken drastich, en heb nog zes gig geheugen over. maar hij loopt gewoon niet verder.
reboots gedaan, FG settings omlaag gegooid [wat een paar procenten scheelt]... hij doet 't niet!

Ik wer met max 2009/mental ray
 Like
Volg
 Reageer
Nog 2 reacties weergeven
Pgabriel
Nijs....
!Go Earl.
Al lijkt ie soms op een bever :P
 14 jaar geleden
3ddy
Misschien voor een toekomstig project om dit eens te bekijken. Het is dan wel voor 3ds Max 2011, maar toch:

http://www.madguru.net/learn/3d_mip_map.php
 14 jaar geleden
Wilbert
Ik geloof dat maya standaard een textures naar .map conversie knop heeft.
 14 jaar geleden
3ddy
Tja, het is hidden. Dus het zou aanwezig moeten zijn. In eerdere versies hebben ze ook zoiets geflikt, puur omdat er in sommige onderdelen nog bugs zaten. Dus waarschijnlijk iets voor 2012

Nogal ironisch: Maya 2012... :-p
 14 jaar geleden
Rodeolifant
Thanks. Hoop technische talk, maar ik kom der wel redelijk doorheen.
edit: en hij lijkt niet soms op een bever, hij lijkt op een bever, period.
 14 jaar geleden