Ben hier gisteren mee begonnen en ben er wel redelijk tevreden mee. Heb zoals gewoonlijk wel weer de nodige moeite om die anatomy en verhoudingen goed te krijgen, maar oefening baart kunst en ipv 3 dagen te lopen kloten heb ik dit nu weten te reduceren tot een paar uur. Basemesh is in Maya gedaan en dankzij de BT unwrap tool zijn de uv's ook al gedaan.
C&C is welkom.

Pgabrielcool model. enige comment sofar.
Hij heeft een beetje een buiktruitje aan.
MastoneThanks, ja ik ben nog een beetje de vorm aan het pullen/pushen, maar aangezien het alweer kwart over 12 is en ik morgen weer vroeg op moet heb ik er voor vandaag mar een eind aan gebreid 😄
3ddyNice, hij heeft alleen wat te grote oren, waardoor hij eigenlijk veel te oud lijkt voor zijn gezicht.
3ddyHet is oude-project-ophaal-dag lijkt het wel 😄
MastoneDag vrij dan krijg je dat soort dingen he 😄
3ddyGa je hem nog uitsmeren of laat je het zo lijnig?
MastoneHoe bedoel je?
Bedoel je de strepen op het lichaam?Dit zijn strepen die je krijgt met de rake brush in Zbrush en ja die dingen gaan uiteindelijk wel weg als ik de anatomie een keertje goed krijg