Ow, ik heb alleen 2 centen. Naast die chicks uit de regenpijp. De weg is heel vlakjes, misschien bolling en een texture? Vogels zijn wederom vrij scherp.
-de zon komt volgens mij van achter de camera en niet schuin vanaf een een kant zodat de belichting wat vlak lijkt.
-de weg is nogal monotoon zoals Pascal al aangeeft
-de stoepklinkers lijken erg vlak, geen bump map gebruikt?
-het grind lijkt ook aardig flink, wellicht kun je hier ook een bump map of displacement gebruiken.
-het materiaal van de complete ingang/hek lijkt slechts een witte diffuse texture. Ik zou wat meer glans of textuur (bump) verwachten.
-de 2 meiden op de stoep gaan opeens de weg oplopen, waar kwamen ze vandaan? Lijkt net alsof ze door de muur van het huis zijn gelopen en rechtdoor hun pad vervolgen. Ik zou het denk ik beter vinden als er mensen op de stoep lopen die ook daadwerkelijk de stoep blijven volgen.
-over het geheel zie ik weinig materiaal definitie met behulp van bump en specular/reflection . De meeste materialen lijken slechts een diffuse texture te gebruiken. Wellicht dat dit de stijl is (non-realistische render) maar in dat geval, misschien kun jij een referentie posten van hoe je het graag zou willen hebben.
Genoeg in de fik gestoken? :P Verder wel een mooie en nette plaat hoor.
complete ingang is idd gewoon een diffuse, tis dan ook van de gebuur. Ik wilde ze eerst zo half-transparant uitrenderen, maar wegens tijd gebrek ben ik daar niet aan toegekomen. en het grind, zijn gewoon, vlakke kassei achtige bestrating, maar idd daar hat wel wat meer reliëf i gemogen.
Oh en die 2D mensen, ik heb zo'n hekel aan die dingen.