DmanHoe het bijvoorbeeld zit met de bones naamgeving, welke bones ik wel en niet kan gebruiken als ik nog de standaard animaties wil gebruiken, welke animaties je zelf moet maken als je niet standaard-animaties wilt gebruiken etc. etc.
DmanIk heb hem gevonden, na de search van UDN maar eens gebruikt te hebben. Het enige dat ik nu nog niet kan vinden is hoe het zit met eigen animaties. Moet je dan meteen alle animaties zelf maken, of kun je gewoon de standaard gebruiken en alleen degenen die niet goed gaan zelf doen ?
Wi2geen idee... vraag dit es op polycount.. die kunnen je veeel beter helpen..
Wi2eehm jah die link die in gepost had zeker h-)
gluck verderB-)
Cornyik vindt het design super orgineel en de look van het spendex blauwe gympak met witte platen en helm erg tof.
Alleen de armen zijn erg hoekig. De biceps etc komen sterk geprononceerd naar buiten, maar dan wel erg scherp. Wellicht gaat afstompen teveel polies kosten,maar anders denk ik wel dat het je model iets beter zou maken.
Verder kan het paard iets meer detail in de texturing gebruiken denk ik en zou het helpen als de 'halsband' van het paardwezen een andere kleur of toon zou hebben als de schoenen van de berijder.
Helm over de ogen en handschoenen zijn errug leuk
3dhypeVergeet niet de GI in de texture te bakken! Ziet er cool uit, en corny heeft gelijk over de armen.😄
Verder: het paard vind ik wel oke, lekker cartoony!
3dhypeAH oke, prima 😉
2 Dman: Trouwens, moet je de originele texture hebben? Das namelijk een PSD formaat. (als je wil dus in elk formaat te krijgen, maar is altijd beter dan deze compressed map)
Dmanbedankt voor de tips.
Die armen zijn inderdaad wel erg overdreven, maar ik moet zeggen dat wanneer je hem in het spel zelf ziet, het wel meevalt. En van een afstand is het zo wel beter zichtbaar.
Die textures enzo heb je gelijk in. Ik hou alleen niet zo van textures tekenen en dit was ook een soort van testje om te kijken of ik binnen een week een compleet werkend model af zou kunnen leveren. Mischien maak ik hem ooit nog wel eens helemaal goed en mooi, maar nu eerst heb ik nog veel meer andere leuke ideeen voor rare characters.
Dman@3ddy : nou graag ! kun je een linkje posten ? Anders heb je mijn email adres wel toch ?
dat inbakken van die GI lukt me nog niet helemaal omdat ik de verschillende textures niet in verschillende map channels krijg. Volgens mij wil da niet echt meer achteraf. Ik heb ze nu allebei in dezelfde uvw unwrap modifier zitten en ik krijg ze niet gescheiden zonder dat ik de hele unwrap overnieuw moet doen.
Cornymisschien kunnen we allemaal eens zo'n model maken en vervolgens tegen elkaar spelen.
I frag you, because you wear weird clothes and have to many polies! Zoiets.
3ddyJe bedoelt, van dat paard en die man? Detach dat paard eens van die man
DmanDat is ook wel een slim idee. Ik dacht eerst van dat kan natuurlijk niet, want dan heb ik niet meer 1 model, maar dat maakt natuurlijk niet uit als het er alleen even om gaat om die textures te renderen. Kijk, zo leer ik nog eens wat ! 😄