IguinizxZiet er al veel belovend uit. Kan alleen nog geen crit geven.
Wi2dank..
en jah ik weet ut.. post m'n meuk altijd veeel te vroeg enz maar goed 😉
!-)
3ddyAltijd gaaf om te zien! Ga doorrr!
KielabokkieZiet er al goed uit! Z'n houding heeft nu al iets onoverwinnelijks 👍
G-pjubeWat is je richt lijn voor deze character als we praten over polycount?
Wi2thnx all..
ik denk rond de 2000 maar hij krijgt wel aardig wat tooltjes enz dus misschien wat hoger
ga niet echt rekening houden met een richtlijn.. gewoon zo laag mogelijk houden
en als ie 'klaar' is nog meer tweaken en optimizen
maar ik denk dat het uiteindelijk rond 2500 word
maar dit is pas m'n 2de lowpoly model en kan dus niet echt inschatten.
G-pjubeIk kijk uit naar het uiteindelijke resultaat 😊
G-pjubeklasse 👍
Ziet er heel goed uit, meer kan ik niet zeggen.
DmanVeelbelovend ! een paar puntjes :
1. volgens mij zijn zijn onderarmen wat te lang. Deze horen ongeveer even lang te zijn als de bovenarmen
2. zijn kruis zit te hoog. pak een een reference van een echt skelet erbij. Heupen en schaambeen etc. zijn best hoog nog.
Verder ziet het er goed uit. succes !
CornyDe armen kloppen volgens mij wel aardig. De onderarmen lijken misschien wat lang, omdat de elleboog niet zichtbaar is in het eerste shot, maar die, als ik goed kijk wel +- halverwege de arm zit. Benen zijn inderdaad aan de korte kant, maar dat geeft op zich wel een aardig karakter, plus dat er nog voeten bijkomen neem ik aan.
Verder mist er nog een buik, loopt nu vanaf de ribben wel erg strak, maar ook dat is nog wip neem ik aan.
Overall ziet ie er qua anatomy goed uit en de houding heeft iets mooi krachtigs, maar een prins charming is het niet.
Overigens weet ik niet in hoeverre deze lowpoly geanimeerd wordt, want een nadeel van een dergelijk typische houding kan misschien zijn dat het lastig zal worden je bones goed te plaatsen of een andere pose ook mooi te krijgen, zoals bijv eentje met hangende schouders of bolle rug.
IguinizxZiet er al goed uit. 👍
Wat is je polycount nu?
Wi2voor het perfecte hoofd moet het oor iets groter en wat naar benee..
en z'n kin loopt schuin naar binnen waardoor het hoofd wat raar lijkt..
ondertussen is z'n hoofd wat veranderd
en polycount heb ik niet meer omdat ik nu gewoon door gegaan ben met modelen en van die lowpoly een highpoly te maken en zal daarvan weer een lowpoly maken.. vanwege dat normal map gebeuren..
als m'n highdens af is laat ik weer wat zien..
h-)