G-pjube
Werk in wording / 20 jaar geleden
Een low poly magier Alweer low poly, ja je hoort het goed sinds mijn computer mij het niet toestaat om high poly models te maken specialiseer ik me in low poly, kheb hier een uurtje angwerkt dus verw8 niet al te veel. Het model is nu 587 poly's.. Ik maak dit niet met een referentie erbij ik doe het gewoon puur vanuit het hoofd.. kheb het al eens vaker geprobeerd maar ver kwam ik nooit.. Maar ik d8 laat ik het maar weer eens proberen 😊

shot 1:
http://www.devweb.2webh.com/art/magier_prev1.jpg

Shot 2:
http://www.devweb.2webh.com/art/magier_prev2.jpg
 Like
Volg
 Reageer
Nog 7 reacties weergeven
3ddy
Ik vind persoonlijk dat de 3e niet echt normaal is, maar meer boos kijkt. De eerste moet je 3 keer kijken of het wel verbaasd kijkt en de middelste is wel slaperig, die dan wel goed overkomt. Ik denk dat je de 1e en de 3e iets meer moet uitbuiten om het overtuigender te maken. 👍
 20 jaar geleden
G-pjube
thnx voor het kritiek, ik zal er cker wat mee doen ^^.
 20 jaar geleden
Sjaak
het is misschien een beetje laat... maar het lijkt alsof je hoofd echt boven de romp zit. Bij een normaal mens is de nek meestal een beetje naar voren gericht. Kijk maar op

http://www.vh.org/adult/provider/anatomy/atlasofanatomy/plate25/images/25-2_static.jpg

succes
 20 jaar geleden
G-pjube
goed punt, maar sinds het een cartoony model is, hecht ik er geen waarde aan. Cartoon moet "fun" zijn vind ik. En cartoony is niet altijd "superb" Maar toch bedankt. 😉
 20 jaar geleden
Corny
goed punt, maar sinds het een cartoony model is, hecht ik er geen waarde aan.


Zou ik wel doen, cartoony is geen excuus voor slecht vormbesef. Sjaak heeft namelijk gelijk. Je moet het wel erg overtuigend kunnen brengen wil je je model zo modelen, en persoonlijk zie ik dat nog niet.
 20 jaar geleden