Monster Walk - Animation Exercise
Bas Raven
3D Character Animator
 Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

Monster Walk - Animation Exercise

Personality walk opdracht voor Animation Mentor. Probeerde vooral het gevoel van gewicht en zwaarte over te brengen. 3 jaar geleden geplaatst 2021. 1 Likes 2733 Views  Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
 Reacties
3ddy
Ik heb er even naar gekeken. Er valt me iets op aan de voeten. Door het gewicht zou ik de voet niet laten stuiteren en de pelvis meer dat laten doen.
 3 jaar geleden
Bas Raven
Hoi Edwin bedankt dat je de tijd neemt om naar mijn werkt e kijken en je bevindingen te delen. Ter verduidelijking bedoel je een soort double bounce/wobble (overlap) in de pelvis?

Ik snap wat je bedoelt met het gewicht en de voet stil houden. Ik heb wat creatieve vrijheid genomen toen ik in mijn reference zag dat mijn voet, maar vooral mijn kuiten een wobble hadden bij impact. Ik ben benieuwd is het een dealbreaker voor je of iets wat je meer als ongewoon ervaart?

Heb aan de andere kant ook van een aantal mensen terug gekregen dat ze dat detail in de voet juist waarderen omdat het een gevoel van impact geeft.

Probeer dus een zo goed mogelijk beeld krijgen. Nogmaals bedankt!
 3 jaar geleden
3ddy
Pelvis leidend maken ipv de benen misschien. Als iets zwaar is, eenmaal in beweging is, dan zouden de benen het bij moeten houden. Zoiets.
Bij de voeten is het in mijn ogen vreemd dat als iets heel zwaar is, de voeten doorstuiteren. Ik zou de camera shaken als je een shake wil.
 3 jaar geleden
 Reageer
Gebruikte software

Maya

Premiere
Meer van  Bas Raven Thema's
AnimatieKaraktersWezens
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc