Cornyvoor 6 sec. werkt quicktime ook prima, sorenson codec bijv.
Darkstar1stZou mooi zijn als je het erop krijgt... ben wel benieuwd. Ik zou inderdaad Quicktime gebruiken... Minder kwaliteit is beter te garanderen. En... is direct te renderen vanuit de meeste pakketten.
Show me!!!
Darkstar1stZou mooi zijn als je het erop krijgt... ben wel benieuwd. Ik zou inderdaad Quicktime gebruiken... Minder kwaliteit is beter te garanderen. En... is direct te renderen vanuit de meeste pakketten.
Show me!!!
_____edit______
waarom dit er nu 2 keer instaat weet ik ook niet... sorry
****edit**** omdat er nog geen timer achter zit, moet ook nog gebeuren 😉
3ddyOf je zegt het twee keer :-p
Darkstar1stjij bent snel... Of je verveeld je gewoon 😉
Darkstar1stjij bent snel... Of je verveeld je gewoon 😉
____edit____
vreemd... kreeg net trouwens een ODBC fout
Cornyehhhh, ik begrijp niet waar je het over hebt.
3ddyAls je compressie hebt gebruikt, is winrar niet eens nodig... Hoe heb je de compressie ingesteld?
Droopdogeum hoe kan ik het compresse? bedoel je dat kaderke dat komt wanneer ik in max kies hoe ik het wil opslaan? want dan heb ik bij deze high quality genome en heb ook eentje met low quality, maar dan is het filmke 14 mb i p v 24 mb
CornyGefeliciteerd! Je eerste animatie. Inlijsten en aan de muur zou ik zeggen.
Je bent overduidelijk gelijk met een hoop aan de slag gegaan. Oogleden die mooi over ogen lopen, lippen over tanden heen en wenkbrouwen. Tis niet nix. Het vloeit allemaal een beetje en de acties zijn niet helemaal met elkaar in overeenstemming, maar ik denk dat dit meer iets was om te checken hoe de morphs of blendshapes een beetje werkten.
Ik zou het allemaal eens lekker in de versnelling zetten, een blink duurt eigenlijk nooit langer als 5 frames en zelfs met drie kun je het doen. Probeer de actie van de wenkbrouwen te koppelen aan de mondhoeken, zodat de wenkbrouwen omhoog gaan als de mondhoekn omhoog gaan. Combineer je dat dan met wat meer opengespreidde ogen dan krijg je al een soort van blije verraste uitdrukking.
Je bent goed op weg, nu nog meer......
Darkstar1stMooi gedaan joh... helemaal voor je eerst facial animation!!!! Ik ben zeer benieuwd welke kant je nu op gaat met je animatie.
Greetz,
Darkie
Droopdogthnx voor the comments, zal zo snel mogelijk een update poste van het lichaam, maar ik heb nu scouts weekend en heel veel voor school dus zal nog ff dure!
zocht ook nog goei textures voor het manneke, iets echt cartoonish , moest iemand mij daar mee kunne helpe, want ben ni goed in materials 😉
CornyErgens gaat het mis met de verhouding taile/lengte armen/buik. Zou er wat meer schetsen van maken ook van zij-aanzichten en mogelijke poses.
CornyEr zijn verschillende manieren om kleren mee te riggen/animeren, maar dat houdt wel in dat je er rekening mee houdt in het modelingproces. Ik zou er nog even mee wachten, want eengoede rig maken en animeren met één mesh is al moeilijk zat. Ik zou daar eerst nog even mee oefenen.
Zo te zien aan je mesh gebruik je geen referenties of kijk je er nauwelijks naar. Zeker in het begin, als je dit soort van dingen gaat doen, altijd refs gebruiken. Niet alleen als vormsteun, maar ook om orde te houden in je mesh. Een goede referentiepic verteld je waar de subtieliteiten in de vorm zitten, maar ook hoe verhoudingen polyplaatsing al aanwijzen. Scheelt een hoop geëtter.
Mocht je echt kleren willen gebruiken, model dan één mesh met broek en t-shirt in het lichaam geintegreerd.
Droopdogthnx corny, ik ga eerst wat oefenen op riggen en animatie, dus ik ga dit "lichaam" eens "afmaken" en eens probere te rigge!