hair sculpting fiberMesh in Zbrush
scene in Unity3D
Realtime character low
Meghan AR opt
AronVersteeg
Realtime 3D Generalist
 Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

Realtime Meghan

"Virtual beings will be our heroes, comedians, voices of change, friends of tomorrow..." (Laura Mingail)

Ik ben momenteel 9 maanden bezig met mijn doelstelling om de beste realtime 3D avatar artiest te worden. Waarom? Omdat ik in het bovenstaande citaat geloof … en meer.

De afgelopen maanden was mijn focus gericht op visuele verbeteringen en het ontwikkelen van een proces dat efficiënte productie mogelijk maakt; oog houdend voor details als gelijkenis, anatomie, huidtextuur en animatics.

Hoewel er (altijd) ruimte is voor verbetering, deel ik hierbij mijn tweede ‘Virtual Being’. Alle avatars zijn gerigged en klaar voor gebruik in werkgebieden als:

Media & entertainment (bijv. AR-compositie, cross-reality, gereed voor UnrealEngine)
Evenementen (bijv. Hologram-sprekers – levend of overleden)
Fashion- (bijv. Virtuele catwalk-modellen)
Reclame – bijv. meeslepend voegt recht in uw woonkamer
Augmented – Virtual – Mixed Reality
Kortom – alles wat te maken heeft met innovatief ‘storytelling’

Grote technische verkenningen zijn nu voorbij, dus mijn focus zal beginnen te verschuiven naar de ‘leuke dingen’ – demo’s presenteren om je het volledige potentieel van deze avatars te laten zien.
5 jaar geleden geplaatst 2019. 0 Likes 4190 Views  Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
 Reacties
 Reageer
Gebruikte software

3ds Max

iClone

Substance Painter

ZBrush

Unity
Meer van  AronVersteeg Thema's
Real-time
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc