probeer een poly naar subd te converten.. Hij vertikt het en komt met hetvolgende:
// Error: polyToSubdiv1 (Poly To Subdiv Node): The conversion to a subdivision surface failed: // Some vertex valences exceed maximum allowable valence limit. // To increase the valence limit, change option found in Convert to Subdiv Options. // The indices of the vertices in question are: 599. //
Mijn poly bestaat enkel uit quads en polygon cleanup bevestigt dat
vind op google 2x dezelfde vraag, echter geen oplossing weet enkel dat het iets te maken heeft met het aantal edges die aan een vertex hangen maya help geeft ook niet echt duidelijkheid
Ben Jurgen, 27nog ff, woon reeds 2 jaar samen met een geweldige meid genaamd Griet. Ben sinds 1998 fulltime werkzaam als bouwkundig tekenaar in NL en pendel dus elke werkdag tussen Lommel en Eindhoven.
Ben zowat een jaar of 6 geleden met 3ds beginnen te stoeien.. sindsdien is de kriebel alleen maar erger geworden.
naast cg ben ik gek van muziek, goeie pasta en Griet natuurlijk
Ik heb 3dhype leren kennen toen ik via google op zoek was naar vacatures in deze branche. (wat overigens niet simpel is)
Heb ondertussen heel wat tijd gehad om een portfolio op te bouwen en zou die graag hier met jullie allen delen.
verder wens ik ieder het beste, een goeie gezondheid en a lot of love